Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

το θηλυκό σας



                            ΤΟ ΘΗΛΥΚΟ ΣΑΣ

Αποφάσισα να γίνω και  ‘γω το θηλυκό που μου λέγατε , το θηλυκό που ΕΣΕΙΣ ορίζετε !Ναι το πήρα απόφαση λοιπόν γιατί το είδωλο μου στο καθρέφτη έδειχνε πανέμορφο με λίγο μεικ απ , λίγο αιλάινερ , λίγο ρουζ … τα πόδια μου τόσο όμορφα , τόσο πορσελάνινα , ξυρισμένα και φορεμένα σε μια ενυδατική κρέμα που μοσχοβολάει …. Αποφάσισα να βάλω τα πιο σέξι εσώρουχα για να προκαλώ  το ανδρικό πλήθος όταν με ξεγυμνώνει , να δείχνω ακόμα πιο θηλυκή  ! Αποφάσισα να σακατέψω κάθε μου ατέλεια έτσι όπως εσείς την ορίζετε για να πλησιάσω το «τέλειο» σας! Αποφάσισα να ξεκινήσω δίαιτα , να γίνω κοκαλιάρα για να σας αρέσω , σαν τα μοντέλα στην τιβί , να φοράω το μαγιό μου και να σας προκαλώ , να σας κάνω να με θαυμάζετε , να θέλετε όλοι να με «πηδήξετε»! Και στο σκελετωμένο σώμα μου θα βάλω ότι πιο «ωραίο» υπάρχει , για να με λέτε κυρία, να με λέτε ερωτεύσιμη , να με λέτε γλυκιά ! Θα βάζω στο πρόσωπο μου χρώματα , χρώματα που θα με κάνουν πότε  προκλητική , πότε δυναμική ,πότε γλυκιά μα πάνω από όλα ΩΡΑΙΑ , χρώματα που θα γεμίζουν την άχρωμη ζωή μου στο βλέμμα σας ! Θα κάνω το σώμα μου δικό σας … ΜΟΝΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ … έτσι όπως το επιθυμείτε , έτσι όπως σας αρέσει αυτός ο καθρέφτης ! Αχ αυτός ο καθρέφτης … με παρουσιάζει τέλεια, αψεγάδιαστη … μου προσφέρει απλόχερα μικρές στιγμές ευτυχίας ! ο τέλειος εραστής … μου θυμίζει πάντα πόσο όμορφη είμαι , με κολακεύει συνεχώς !

Δεν φτάνει μόνο αυτό όμως … Θα αλλάξω και τη συμπεριφορά μου για να ταιριάζει γάντι με αυτό το πολυπόθητο είδωλο ! Θα γίνω ναζιάρα , θα το παίζω και λίγο χαζούλα για να τραβάω τη προσοχή σας και να τονώνω τον ανδρισμό σας  ! Θα σας ρίχνω βλέμματα πονηρά που μάλλον θα σας φέρνουν εικόνες στο μυαλό ! εικόνες από την τελευταία τσόντα που είδατε , από το τελευταίο μάθημα που πήρατε !Μετά θα υψώσω τοίχους ! Τοίχους που θα οριοθετούν τη συμπεριφορά μου για να μη μοιάζω με σας , με ΣΑΣ τους ανθρώπους! Θα βάλω τα «όχι» και τα «μη» στη ζωή μου για να φαίνομαι ακόμα πιο ψεύτικη , πιο ελκυστική ! Γιατί για σας το ψεύτικο είναι το ελκυστικό , τα ψεύτικα χρώματα , τα ψεύτικα σώματα , τα ψεύτικα νάζια , τα ψεύτικα βλέμματα, ο ψεύτικος έρωτας!


ΓΑΜΩ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΑΣ … δείτε με ! ΑΧΡΩΜΗ ΕΙΜΑΙ! Άχρωμη ! Ψάρι έξω από τα νερά του ! Άνθρωπος είμαι! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΘΗΛΥΚΟ ΣΑΣ! Δε θέλω τα τείχη σας , δε θέλω τα φράγματα σας ! την ελευθερία μου θέλω που μου στερούν αυτά τα φτηνά καλούπια σας ! Είμαι αυθεντική  …δεν έχω ανάγκη τα ηλίθια πρότυπα σας! είμαι όμορφη από μόνη μου δε χρειάζομαι την «καταθλιπτική» και «βασανιστική» ομορφιά σας και αν δε το βλέπετε φταίει η στάχτη που ρίξανε στα μάτια σας! Είμαι ερωτεύσιμη από μόνη  μου , έτσι όπως γεννήθηκα ! Δεν νιώθω ευτυχισμένη όταν με θαυμάζετε μέσα από αυτό τον καθρέφτη ! ΘΑ ΤΟΝ ΣΠΑΣΩ! ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΠΑΕΙ!  ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ! Ο έρωτας δεν κρύβεται πίσω από τα ψέματα σας !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου